Det visste ni inte vaaa!

att jag vill - Sommarlov nu tack JA
att min senaste kyss var - Today
att jag lyssnar mest på - Musik eller ja, right now, A day to remember
att jag pratar - skit
att jag inte gillar - att vara kissnödig
att min bästa vän är - har inte bara en.. tror jag.. HAR JAG NÅGRA? ehm
att min första riktiga kyss - är något jag glömt bort
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är - lagom underbart, sometimes the best
att jag gillar att - ligga under min säng och dregla.. och så.. vara med luffarligan!
att jag alltid kommer att - vara den jag är
att jag är hemligt förälskad i - JADU, tänk på den du!
att sist jag grät var - today!
att min mobiltelefon är -  inte ens min 
att när jag vaknar på morgonen - tänker att jag bara vill sjunka in i sängen och bara ligga där

att innan jag går och lägger mig - tänker jag på allt möjligt
att idag har jag - ehm.. fixat med mor och ja.. sånt

att jag just nu tänker på - att jag måste vara på smset jag fick nyss :]
att i kväll ska jag –  ja.. nu sitter jag ju här

att i morgon kommer jag - åka till västerås
att jag verkligen vill - ha sommar! och sånt jag inte kan få


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0