Lite sent.... men visste ni?

att jag vill - ha pengar
att min senaste kyss var - för länge sen
att jag lyssnar mest på - mig själv
att jag pratar - för mycket
att jag inte gillar - falska människor!
att min bästa vän är - flera stycken
att min första riktiga kyss - var bra länge sen
att jag avskyr när folk snackar - massa skit 
att kärlek är - underbart för det mesta, men även förjävligt
att jag gillar att - pussas :D
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - din mamma.. nej men ingen faktiskt :o

att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är -  rosa och fin :] 
att när jag vaknar på morgonen - vill jag för det mesta somna om 
att innan jag går och lägger mig - lägger jag mobilen under kudden  
att idag har jag - fixat mig och gått till skolan, än så länge.. men ikväll blir det tivoli med bästa <3
att jag just nu tänker på - pengar :o
att i kväll ska jag – på tivoli (h)
att i morgon kommer jag - förmodligen inte göra ett skit... fast jag ska ju till Bella och grilla på kvällen
att jag verkligen vill - ha sommarlov nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0