VISSTE NI?


att jag vill -
Ha sommarlov
att min senaste kyss var - Idag
att jag lyssnar mest på - Det jag har på spotify listan :D
att jag pratar - Knasigt
att jag inte gillar - Föräldrar
att min bästa vän är - Många faktiskt
att min första riktiga kyss - Är något jag alltid kommer att minnas
att jag avskyr när folk snackar - plugg, skit tråkiga saker. 
att kärlek är - Det bästa <3
att jag gillar att - ehe bråka (a) vara med dom bästa jag vet.
att jag alltid kommer att - vara som jag är
att jag är hemligt förälskad i - hemlgt o hemligt äre väl inte direkt, dom som vet vet.

att sist jag grät var - Minns jag inte
att min mobiltelefon är -  ena är gammal, den andra är ja normal 
att när jag vaknar på morgonen - ligger kvar och försöker hitta ngt fel för att få stanna kvar i sängen (a) 

att innan jag går och lägger mig - Stänger jag av datan och kollar mobilerna.
att idag har jag - varit hos söt<3

att jag just nu tänker på - att jag måste sminka mig snart
att i kväll ska jag –  Får man väl se

att i morgon kommer jag - Åka till Uppsala
att jag verkligen vill - En riktigt jävla skön sommar asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0