Visste ni

att jag vill - ha pengar
att min senaste kyss var - ett bra tag sen
att jag lyssnar mest på - min ägande lista på spotify
att jag pratar - mycket
att jag inte gillar - senap
att min bästa vän är - inte bara en utan några stycken!
att min första riktiga kyss - var för mycket länge sen :D
att jag avskyr när folk snackar - om tråkigt och onödiga saker
att kärek är - efterlängtat
att jag gillar att - göra som jag vill :]
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är hemligt förälskad i - hehehehehe HEMLIGT ju

att sist jag grät var - ett tag sen
att min mobiltelefon är -  ful
att när jag vaknar på morgonen - ligger jag kvaer

att innan jag går och lägger mig - kollar jag igenom mobilen osv :o
att idag har jag - inte gjort ett skit som vanligt :D

att jag just nu tänker på - GOOODIIIS
att i kväll ska jag –  se på hockey! :D

att i morgon kommer jag - åka till västerås med en liten mupp
att jag verkligen vill - få en rik sommar

GUESS WHO I AM?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0