BOMB

Klockan är 02.30 just nu och är inte ett dugg trött! Har sjukt tråkigt så tänker ladda upp massa bilder ifrån olika tillfällen :)
sådär såg jag ut haha precis innan jag åkte till p&l, väskan vägde inte lite vavavava, dog fan, jag o läpp fick fan gå as långt för att hämta ut våra band och fixa t-shirt!!! omg, flera km typ.. nästan.. lite.. ah sen så var det någon liten sak som ville tjäna pengar, gick runt med kundvagn och ba, väsktaxi?!?!? jag ba ÖHH kostare? han ba JA, ehe jag ba DRA! :D:D:D nästan så..


där var vi påväg till p&l i festivalbussen, haha sög som fan, några jävla glamourrockare var sjukt dryga längst bak i bussen. Ville ba DÖDA. Men iaf, kom typ 2 timmarförsent till p&l pågrund utan fucking olycka..... kanske inte 2 timmar... men nästan (a)


Var på den nya twilight med borgen, väntade typ 2 timmar på att filmen skulle börja! suck.
i

En galen helg i vrås med borrrrrggggg, hade varit mkt galnare om felle/läpp och idis var med :'(





:( boobieees

måste bara säga att det tar typ mer än en halv minut för mig att ladda upp en bild, sjukt segt.... men vafan har inget annat för mig :):)

Chill kväll med peo och felle, felle försöker hälla öl på peo den busen :D



Vita elefanten med borg och dessa sötisar, finaste paret jag lovar!!!.. fan vad hungrig jag blev...




sista bilden får bli på oss -ida......... kan ni fatta att vi såg ut så i början av skolan?! ehhhhh jag tkr iaf att jag har förändras en hel del.... hoppas iaf :O:O:O:O:O fyfan säger jag bah.

USCH FY, ni andra va fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0