midsommar -.-

en lisa hade tråkigt på morgonen



mami ville vara med på ett kort :* full och glad
ah dom börja dricka vid lunch om man säger så ^^
midsommarförfan

UT och hoppa studsmatta haha:D
dog lite sådär efter ett tag



sen mot kvällen var det tråkigt men mys med att sitta och snacka med mina fullisar :*


-.-
lite cool var jag också
ful hund där bak fan


sen spela jag badminton med en full mamma.. hah. jadu de va lite roligt måste jag säga :'D
ful hund där bak igen

dagen var väl inte sådär jätte bra med tanke på hur tråkigt jag hade och att jag inte längre har någon tungpiercing. Yeh yeh.

Film på pappa HAHAH och hans bror HAHAHAHAH och mamma EHAHAHHHA ah. kollabara

2 dagar kvar tills att jag och läppen drar iväg till P&L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0