BORG ÄR HOS FELLE

Jag (Borg) är hos Flizan (Felle) och ligger i henne säng. Feta mys vi ska ha inatt. (a) Hehehehehe...
Idag när vi kom hit gick vi direkt till sängen med en varsin dator och käkade popcorn tjocka som vi är. (y) Sen så lagade vi mat. Och hahahahahahaha! Flizan är såååååå duktig.... :'> När hon kulle koka ris och vattnet hade börjat koka sa jag åt henne att hälla i riset, och då sa hon "men det har ju inte kokat 15 min än" (vattnet alltså, utan ris!).... asså guuud! xD
Vi såg en riktig sygging på bdb idag! Asså shit vad jag doooog! Det lär ni också göra!!! X'D 
 

Kommentarer
Postat av: THE ONE AND ONLY HAHAHAH

ALLTSÅ HAN HAR FAN TYP BIKINIBRÄNNA HAHAHAHAHA

2010-03-22 @ 21:46:49
Postat av: läppen

CHIPSTUTTAR FTW

2010-03-22 @ 22:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0