DUSCHAD

Nu är det så att jag, LISA har pluggat matte hela dagen men inget har fastnat i huvudet?! vahfan liksom. Och imorgon är det prov.. det kommer ju gå bra.. eller inte va! Förstår inte varför just JAG ska behöva kunna massa skit om geometri!? ska ju inte direkt bli en mattelärare eller någon som jobbar med kuber och area hit och dit :@ ARG.
Nu ska jag äta tacos UTAN grönsaker!
för att
vi hade inga grönsaker, fattigt jag vet :o
Sen vill jag ha mitt studiebidrag nu för då blir det piercing i tungan och massa kläder! Btw så fick jag välja en vårjacka pappa ska köpa till mig sen, det blir en nike jacka..

denna eller liknande :)

Men ska fan skita nu sen käka HEJDÅÅÅAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0