ni vill inte veta.

Felicia säger:
Haha du är så söt
lisaöberg säger:
vem faaaaaan är du  
Felicia säger:
:o
lisaöberg säger:
just ja
dig jag träffa på hultsfred i sommar?
Felicia säger:
Aa jag tror du gjorde dedt förra vintern
lisaöberg säger:
nej justfan, det var dig jag träffa imorgon
Felicia säger:
Ja, eller så var det mig du träffade nästnästa vecka?
lisaöberg säger:
justfan det är du som finns i paradise hotel 2020
Felicia säger:
Aa fast vi spelade in dom 2030
lisaöberg säger:
ofan, det är ju du!
HEJ
Felicia säger:
HEEEEEJ
lisaöberg säger:
hur är det med dig, det var inte imorgon vi sågs liksom. Det var inte ett jävla bra tag sen, hur är det med dig då?
Felicia säger:
Jamen eller hur   jag mådde bra imorgon så jag mår lika igår. Du flyttade 2011 till en låda va? Är det mysigt jag kan komma och hälsa på iförr får
lisaöberg säger:
ja visst ja, jag flyttade inte 2011 till en låda och vi har det otroligt bra här, det blir mycket kallt på kvällarna och jag fryser inte otroligt mycket. Jag finns inte längre och jag gillar sena sommarkvällar
Felicia säger:
Aa, jag tycker inte det låter nice, men jag skulle älska din kartong tror jag.  Ja jag visste att du gillade sena vinterkvällar med solroser som växer inte i kanterna vid diket.
lisaöberg säger:
åh du kan ju bara säga solroser för nu blir jag ju bara otroligt kåt. Du vet ju att jag inte blir kåt av solrosor!! fyfan för dig älskling. Din vårta på kinden kommer inte växa mera bara nu för det. Akta så att du pruttar bland folket liksom.
Felicia säger:
Ajdå jag bajsade inte på mif imorgon då jag gick på stan, en gubbe blev skitarg. värsta gammla tanten fick orgasm utav sin rullator. Alkisen var nykter och luktade inte på dina dreads gulle plutt.
lisaöberg säger:
Vafan sluta vara en nykter alkis felle, du vet inte att det inte bara är för gangsters. Du kanske ska bajsa igår, för du kan ju inte bara gå och bajsa på dig imorgon? liksom veckan rinner inte iväg i ditt bajs liksom.
Felicia säger:
Men jag tänkte peta mig i näsan på söndag, jag är en neger som inte är brun, Jag tycker du är fin men jag ville inte gifta mig med dig i kyrkan om 5 år
lisaöberg säger:
men åh nu blir lisa inte ledsen och det rinner inte tårar ifrån hennes öra. Hur kan du säga så mormor? vi tar ju dagen som den kommer förstår du. Är du blind som du säger så borde du inte prata med mig imorgon


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!

2010-03-18 @ 21:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0